melanj


La Ileana Giusca un grup de domni se dezlantuie sprintar pe o fraza lemnos cracanata. (Ghici ghicitoare: ” Vant care se formeaza pe pantele adapostite ale muntilor expusi perpendicular pe directia vanturilor dominante” (definitie din manualul de geografie de-a IX-a))Ca dovada ca poti sa te indoi de ras si fara vulgaritati si viscerale. Daca mai era nevoie de o dovada.

Alina Nedelea, din cateva tuse nervoase, viu colorate crochiaza cu verva mediteraneano-balcanica despre politica si/pe facebook. Concluzia in fortissimo acut.(si cu un pahar de vin in mana, cum spunea in alta postare)

Cea mai tare fraza am gasit-o insa la Cristina Stihi, ce a postat un articol al lui Plesu, ceva cu pupat toti Piata Independentii, pardon, Aula Magna la Academie. „S-a vorbit de împuşcare oameni cultură. Ei şi?” pai da, daca era o blonda cu tate mari eram si noi cat de cat interesati.

Aici aerul e cleios de la aburii calzi de ploaie pomeridiana, imbibati cu aerosol de flori de tei. Am cules un smoc in drum spre casa si le-am pus la uscat pe dulap, pe ziarul comunisto-libertarian pe care l-am cumparat pe un euro de 1 Mai la San Giovanni, cand am vanat poze in adunatura pestrita ce astepta concertul. Boxele gigantice invecinandu-se cu sfintii ce stau in picioare deasupra catedralei. Ziarul pe care probabil nu-l voi citi niciodata. Cu flori de tei pe el, sa-mi vrajeasca somnul.

E buona notte.

Lasă un răspuns

